Recenze jednotlivých nákupů provádí zákazník poté co dojde k ukončení transakce (objednání, dodání a zaplacení zboží). Každá recenze hodnotí úroveň spokojenosti zákazníka s konkrétním nákupem a to v následujících položkách:
- Doba dodání
- Komunikace
- Kvalita zboží
- Přehlednost e-shopu
- Celkově bych ohodnotil
- Celkové hodnocení slovní (nemá vliv na výsledný index spokojenosti zákazníka)
Na základě jednotlivých recenzí od zákazníků se určuje výsledné ohodnocení Vašeho internetového obchodu a následně typ certifikátu, který daný internetový obchod získá.

Pro zvýšení přehlednosti jsou jednotlivé recenze rozděleny do tří skupin podle výsledných hodnot: dobré, neutrální a špatné.
Recenze jednotlivých nákupů - zjednodušená škála
-
Špatná
Recenze zákazníka, jejíž průměrná číselná hodnota je pod 2,8. V případě, že zákazník napíše recenzi se špatným hodnocením, bude zobrazení této recenze pozdrženo, abyste měli možnost se k této recenzi vyjádřit. Takovouto recenzi ale není možné skrýt nebo odstranit. Bude se i nadále zobrazovat
Po přihlášení do systému máte možnost tato negativní hodnocení komentovat nebo uvádět na pravou míru. Ve výpisu hodnocení se poté zobrazí Váš komentář. V okamžiku odeslání Vaší rekce na negativní recenzi, bude tato recenze zveřejněna.
-
Neutrální
Recenze zákazníka, jejíž průměrná číselná hodnota je větší než 2,8 a nepřesáhlo hodnotu 4
-
Dobrá
Recenze zákazníka, jejíž průměrná číselná hodnota je větší než 4