Recenze jednotlivých nákupů provádí zákazník poté co dojde k ukončení transakce (objednání, dodání a zaplacení zboží). Každá recenze hodnotí úroveň spokojenosti zákazníka s konkrétním nákupem a to v následujících položkách:

  • Doba dodání
  • Komunikace
  • Kvalita zboží
  • Přehlednost e-shopu
  • Celkově bych ohodnotil
  • Celkové hodnocení slovní (nemá vliv na výsledný index spokojenosti zákazníka)

Na základě jednotlivých recenzí od zákazníků se určuje výsledné ohodnocení Vašeho internetového obchodu a následně typ certifikátu, který daný internetový obchod získá.

Formulář hodnocení

Pro zvýšení přehlednosti jsou jednotlivé recenze rozděleny do tří skupin podle výsledných hodnot: dobré, neutrální a špatné.

Recenze jednotlivých nákupů - zjednodušená škála

  • Špatná

    Recenze zákazníka, jejíž průměrná číselná hodnota je pod 2,8. V případě, že zákazník napíše recenzi se špatným hodnocením, bude zobrazení této recenze pozdrženo, abyste měli možnost se k této recenzi vyjádřit. Takovouto recenzi ale není možné skrýt nebo odstranit. Bude se i nadále zobrazovat

    Po přihlášení do systému máte možnost tato negativní hodnocení komentovat nebo uvádět na pravou míru. Ve výpisu hodnocení se poté zobrazí Váš komentář. V okamžiku odeslání Vaší rekce na negativní recenzi, bude tato recenze zveřejněna.

    Reakce na špatné hodnocení v recenzi
  • Neutrální

    Recenze zákazníka, jejíž průměrná číselná hodnota je větší než 2,8 a nepřesáhlo hodnotu 4

  • Dobrá

    Recenze zákazníka, jejíž průměrná číselná hodnota je větší než 4

Ukázka hodnocení zákazníky